lunes, 12 de marzo de 2007

CARTA A MIS QUERIDISIMOS ESCULTORES DE OCCIDENTE:


Jaajajajaaj!!! Benvolguts companys d'universitat. jajajajaja!!! Hui a estat el meu primer dia d'universitat aquí a la Católica!!!jajajajajajajajaj!!!
No podeu imaginar com m'ha anat....no no no. jajajajaja!!! Açó verdaderament es un altre mon, una altra manera de viure l'especialitat d'escultura, i si el Boris llig en algún moment açó que escric ho podrà assegurar. Per cert amic Boris per aquí no paren de nombrar-te, Iñaki, Jaime, Antonio (mestre de taller de ferro), i no recorde si més gent m'ha comentat algo del teu pas per la Católica!!!Bé, la Rocio també!!!jajajajaj!!!! Que tia!!!!jajajaj!!!
Hui he fet uns quants amics dins de l'especialitat o espai d'escultura. Totes i tots tenen molt bona onda, al igual que en Barcelona, totes i tots som una GERMANOR. Escric en majuscules perque aixina és i aixina es com ho senc!!!
Peró bé, al que anava!! Aquest matí he conegut el taller de ceràmica on crec que m'apuntaré per a poder practicar amb vernissos i esmalts fets per mi mitjançant proporcions de elements químics.jajajaajaj!!Laboratori!!!jajaja!! Després de parlar amb Manuel de ceràmica me trobat amb Verònica Crouse moments abans de volermen anar a casa perque creia que hui no tenia que fer res més.......i no....no vejes la que m'esperava!!!jajajajajaja!!! Que chevere!!!!
Han fet la presentació dels cursos de ESCULTURA 1 i COMPOSICIÓ ESCULTÓRICA 1, i amb la mitja hora un hora que ha sobrat, ens hem dedicat entre els companys a organitzar grups per anar a comprar els materials necessaris. He dinat de 1:30 a 1:45 ( cosa que no acostume mai a fer en tant poc temps) hi he tornat a la clase de les dos del migdia!!!!
Hi ací companys de la UB i universitats occidentals, ha estat on a començat l'aventura del neixement.Pufff!!!jajajajaj!!!!Em agafat un carromato amb una fusta gran i una carreta plena de allargos, combes, puntals, taladre pneumàtic,etc. Amb tot aço, em anat darrere del edifici de la facultat d'arquitectura, que vos dic que queda molt lluny, i ens em dedicat a moure pedres amb una llança de ferro. Com podeu llegir he dit pedres i no pedretes!!jajajaja!!El que havem fet de 2 a 6pm ha segut separar grans blocs de pedra de Travertí per poder-los col.locar en posició horitzontal per a poder taladrarlos i poder partir la pedra. Ha estat un treball en equip, com no. La veritat es que com savem nosaltres el clan d'escultura, sempre necessitem ajuda dels demés i açó crea vincles d'amistat bastant forts!!! Cucha madre!!Si? Quan havem conseguit partir el primer bloc de pedra, ens em decidit apujarlo al carromato. Peró, aci arriba la part per al Mariano (mestre de pedra). Mariano saps com hen pujat el bloc al carromato? MItjançant la força bruta de tots i una tabla de fusta!!!jajajajaj!!O siga...una locura que ha funcionat i funciona sempre.jajajaj!!!
Acte seguit, havem tingut que transportar el carromato fins l'espai de talla de pedra, lloc d'on havia partit l'expedició. Una puta locura de veritat, peró ben bacán!!!Ben bonica i digna d'explicar o expressar. Primerament em espentat el carro la Susana, Adriana, Iñaki i jo, peró una vegada superada el tramo dificil de terra i arribat al asfalt, Iñaki ens ha deixat per continuar fent treball amb els demés i nosaltres tres em continuat el camí del neixement de la pedra. Pel cami se ho havem passat pipa pipa!!jajajaj!! Molt bon rotllo amb la gent!! Pel cami me trobat amb la Theresa i amb l'Andrés que hauran al.lucinat amb les meues noves pintes de "huerfanito"!! Tot ple de terra i merdeta fins a l'aura!!!!jajajaaj!!! Desprésde pasejar-se per tota la universitat i davant de tota la gent possible e imaginable em arribat al nostre destí i em descarregat aquell mamotreto.
De tornada anavem fent relevos per a estar damunt del carromato mentre u de nosaltres l'espentava i portava als altres. Superdivertit!!!Quina pillá més guapa!!!
Em arribat a la cantera de nou, i encara havem carregat altra pedra per a acavar la vesprá!!! Un chambaso molt sacrificat hui dia, es a dir, un treball molt sacrificat!! Molt d'esforç per a haver de col.locar-se la pedra d'alt del banquet de treball!!!! Amics allá en les nostres terres tot te un altre toc tecnològic ben diferent, i lo fort es quan hui estava chambeant i trobava a faltar i també apreciava totes les eines del nostre taller, o la presencia de Mariano que ens deixa la pedra practicament al banquet de treball!!! Sigau conscients d'aquestes petites coses que vos dic, i aprecieu una mica més la situació privilegiada en la que ens trobem allá a Barcelona!!! Doneu sempre gracies al nostres mestres de tallers i per ara en especial a Mariano. Al Jordi i l'Ares ja lis arribará l'hora de ser apreciats quan treballe respectivament fusta i ferro!!!Peró de moment a totes i tots, mestres de tallers i amics i amigues vos envie un fort abraç i una salutació des de l'altra part del xarco i més enllà!!!!!!!

Sergio Vidal Caballero 13-3-2007 Lima (Perú)

No hay comentarios: