domingo, 11 de marzo de 2007

ESTE MOMENTO ES ASÍ


Bones a totes i tots!!! Ací estic de nou comunicant des de La Lima (nigth club jajajajaja). Aquest mati me despertat i he dit: Vaig a escriure algo al blog. I mira ací estic. Aquests dies han estat bastant monotonos, es a dir, el contrari de politonos. Com sempre he pogut vore les notes de color dins la monotonia, pero estic en una especie d'estancament que pense trencar quan entre a la universitat aquest dilluns.
Les coses que vuic contar es que ja porte dos festes dins el cos, que els mandales poc a poc van deixant fluir el seu poder creatiu a traves de la meua persona, que tinc celular nou i que posiblement ahir me la van pegar al carrer encara que no ho sé del tot cert.
Les festes han segut molt bacans (guapes)!! A la primera vaig estar triunfador!!!Jjajajajajajaja!!! Vaig coneixer a bastant de gent, i sobretot a una xica sueca (peró no de Sueca) Theresse, i també a una xica peruana que és diu Angélica. I per als que entenen com funcionen una mica les coses, despres d'aquesta festa, he quedat amb la Theresse per anar a la segona festa, que per cert era de disfresses i jo em vaig disfressar de mecanic putón!!! Lo de putón era per la camisa de "Demasiado sexo nubla la vista".jajajaja!! I si....allí em vaig trobar amb Angélica de nou, sense haber quedat per telefon ni messenger ni res...telepaticament tal vegada?jajajajaj!!
Bé les festes van estar ben Chévere, encara que no vaig poder dir que no a la beguda. Es més, a la festa de disfresses vaig portar un ví de "Castell de Lliria", de la terreta!!!! També em vaig emocionar, perque vaig coneixer a una xica que es deia Roser. I quan vaig escoltar el seu nom directament li vaig parlar en català, provocant-me açó una conmoció ben gran!!!!jajaajaj!! Quasi em fique a plorar i tot!!!Jjajajaj!! Pero el millor de tot es que ella no tenia ni idea del que li vaig dir perque era peruana!!!!jajajajaja!!! Pero em va dir que la seua abueleta, Montserrat, si que el parlava i a vore si li feia el favor de anar a sa casa per a parlar amb s'abuela! I clar que aniré!!! La dona ha de flipar parlant de nou la seua llengua materna!!!
Respecte als mandales, dir que aquest treball va fluint. Que l'altre dia vaig baixar a la platja a per pedres per poder fer "Mandalestone"al terra de la habitació. I bé...ahi està, omplint un espai de la meua gran habitació!!(És una llastima que no puga penjar fotos, i lo pitjor es que no sé perqué!!!)
Altra cosa més és que ja soc més peruano gracies al meu celular nou!!!yeeeeeeeeah!!!jajajaja!! no sabeu el plaer que produeix tindre aquest aparell per poder comunicar-se amb la gent d'ací!!! Està molt chévere!!!I a més a més es ben bonic!!!jajajaja!!!
Finalment, lo que em va pasar ahir es que una persona del carrer em va camelar!!! I amb la seua bona onda em va portar a un bar/pub. Realment vam conectar molt durant un moment, pero després, quan es varem sentar a pendre una cervessa les coses van canviar. Aquest canvi pot estar donat perque no havia menjat res en tot el dia, i la cevessa va nublar les meues capacitats mentals i açó em va fer perdre més energies, o pot ser perque em vaig sentir com estafat despres de pagar jo la birra. D'invitar-los (Pedro i Ana) a 20 nuevos soles, per un litro de birra!!Aaaaaarrr!!! dubte de aquesta experiència un poc per la desconfiança que porte dins meu fins que m'acomode del tot i la deixe anar fora de mi! Peró bé... encara que xocat per esta petita experiència, el sopar va ser la recompensa al meu acte de gratitut!jajajajajaj!! Sile va fer uns macarrons a la bolonyesa i jo unes papes fregides. Els dos plats estaven de bons...!!!!fua!! Despres de sopar vaig pujar a la meua habitació a treballar mentre baix Jose Antonio preparava una festa per als seus amics, a la qual no vaig assistir perqué estava molt cansat!!!

Sergio Vidal Caballlero 11-3-2007 Lima (Perú)

No hay comentarios: