martes, 27 de marzo de 2007

In Catolic Center University

Benvolgudes i benvolguts familiars i amics. Vos escric com es de costum des de Lima town i més concretament des de la meua habitació en Casa Verde. Entre Dilluns i hui Dimarts m'han passat alguna que altra cosa. Per exemple, el Dilluns vaig arribar a la uni amb molt poques ganes de fer el busto de guix, al igual que hui i supose que demà. Es una tortura per a mi aquesta clase!! Bé, arribe a la universitat i busque dins del meu mameluco (mono de treball) la meua targeta bancaria per traure diners, ja que el fin de setmana el vaig pasar gracies a l'ajuda de Jaume, el xaval que ve de Barcelona i estudia telecomunicacions. Doncs bé,,,,,busca que te busca i no apareix per cap lloc, i llavors ja tinc dos problemes ixe mati:

1.- La targeta VISA
2.- El busto de guix (jajajajajaja)

Raura, una profesora de les 8 profes que tinc, en veu preocupat i em pregunta perque estic aixina, llavors jo li conteste lo que vos acabe de contar i em diu que si vuic que torne a casa per a solucionar-ho. Jo primer dic que no, peró després, al descans meu vaig repensar i...xiplaca placa cap a casa. Altra hora de cami amb les putes combi que comencen a cabrejarme per al contaminació i pel poc respecte cap als peatons.aaarrarrarragggg!!!jajajaja!! (De veritat que molesten). Arribe. Busque per l'habitació. No está. Busque en la caçadora i...no está. En la motxilla i... nasti de plasti. Busque al calaix dels gallumbos i...finalment ahi estava.Uffff quin descans per a mi!!! Després em vaig pendre la tornada a la uni en tranquilitat per a que quan arribés la clase ja hagués terminat!!! I aixina va ser!!jajajaja!!!

Per la vesprá, després de "almorzar" i donar de menjar a un esquirol un rosegonet de pa, a tallar travertí!!!!! plic plac plic plac...auuuuuu!!!Dolor!!! Joycie, una profesora que ve de la selva del nord, em diu que em faja un massatge al cop i que li diga "fliu fliu" mentre amb les meues mans li faig un gest a sobre per fer desapareixer el dolor i el morat!!!

Finalment el Dilluns vaig tornar a casa amb el Jaume i Ana, una xica espanyola. I després de sopar haviem quedat amb unes de Granada per anar a escoltar Jazz i pendres algo, peró al final vam anar Jaume i jo cap a Barranco i allí es vam trobar amb mogolló de gent d'intercanvi, d'entre els quals estava Simon (Austriac), Patricia (Alemana), Marte (Noruega), Sonja ( Danesa?) i més gent que no coneixia. Sabeu que em va pasar?jajajaja!! Del cansanci em vaig dormir amb el cap a sobre la taula!!!jajajajaja!!!! Segons m'han dit hui vaig dormir un hora en ixa posició!!!jajajajaj!!!

Hui, el mateix sentiment cap a la universitat!!! Una vegada allí la cosa no anat malament, a estat be, o almenys recorde que tot a estat bastant perfecte. La Joycie m'ha portat tres llibres sobre art de la selva, i sabeu que més? M'ha portat una cremeta per al cop que em vaig donar ahir!!! Es com una mamita per a mi!! Que bé que es cuiden entre tots açí en aquest país o concretant per ara, en la nostra facultat.

Hui per la vespra he tingut la meua idea més o menys elaborada sobre la meua pedra. Vaig a fer una pedra sortint del interior de la meua pedra!!!jajajaj!! Ja vos mostraré fotos quan ho tinga fet!! Com a cosa novedossa de hui, ha estat els alumnes de sisé curs d'escultura perque lis a caigut un grandissim regal del cel en mig d'un parc. M'explique, al parc estaven tallant un "cedro" per lo vist inmens, i lils han regalat els troncs. Sols han tingut que pagar 100 sols per la grua i el transport, es a dir 25 Eurets per dos troncs de 1,8m d'alçada i 1,2m de diametre per no dir més i un més petitet. O siga una pasada!!! Vixca per ells!!! Ara que Deu ens regale algo a nosaltres. Nosaltres no necesitem troncs d'ixe porte, peró algo com el petitet no estaria mal uns 11 o 12 tronquets!!jajajajaja!!

Me amors meus dema intentaré posarvos una foto de la má que sem está quedant de tant de tallar. Ok? Un petonàs a totes i tots. Ara abans de sopar, açi reunits la Paulina, el Jaume, la Veronica (Granada) i jo fentse una infusió de manzanilla, un xupitet d'herberet i una infusió de fulla de coca amb herberet!!!!jajaja!! Perú i Bocairents units per l'aigua!!!!

Sergio Vidal Caballero 27-3-2007 Lima (PERÚ)

1 comentario:

Patri dijo...

Ola cosinet soc patri volia dirte que e estat seguint el teu blog i aon e vist que e pogut fikar un cmentari tel e posat bo dirte que m'alegre de que estigues be i que espere tornarte a vorer prompte que asi el tire mol de menys i que em fa falta voret en persona perque tinc ganes de pegarte 2 bsitos jeje. Bo per asi les coses no an canvit molt, no nia ningun malalt ni res i crec que ningu sa tret novio/a, avorer tu si tas tret novia... jeje xrk en un cosi tan wapo com tu ki no va a fixarse en ell jeje(no eu dic de broma) Bo despedirme i que et vullc molt adew