domingo, 11 de marzo de 2007

HERMANOS MIOS...EL PACIFICO


Hui escric doble o triple, encara no ho sé, perque com encara no ha acabat el dia aci en aquest País ple de colors, olors i sabors nous. Parlant de sabors, per a dinar he probat per primera vegada el famosisim Ceviche (seviche). Puá!!No me l'he pogut acabar de lo que picava!!És bastant picantet!!jajajaj!!! No la veritat que es una pasada. És tracta de marisc o peix cuinats amb l'àcid de les llimes d'aqui el Perú. Sense necesitat de foc, i aixó es lo alucinant!!!No creuen? Podría haber-me'lo (no sé escriure si algu vol corregirme estaré encantat de uqe meu faja) acabat, peró el meu cos solament volia fer-lo fora!!! Llavors he decidit parar de menjar, tot siga per la meua salut!! Sols de recordar-ho sem estan remoguent les tripes!!!que fort!!!Mentre dinavem Kelly (la amiga americana d'Alex el meu amic argentí) i jo, un grup de músic composat per dos persones (caixò i veu i guitarra i veu) ens ha dedicat a tot el local i en especial a mi la cançó ixa que parla de com "besa la española, la española cuando besa besa de verdad".Jaajajaja!! Emocionant, encara que hagués preferit una cumbia catalana de Dusminguet!!!jajajaaj!!!Massa demanar!!!Ha estat perfecte!!!Després de dinar hem donat una volta on he aprfitat per treure la imatge.
Lo de la foto és el districte de Barranco, un barri bastant bohemi (aixó m'han dit, jo encara no he tingut la oportunitat de verificar-ho) que queda ben a prop del meu districte. Com podeu apreciar, es un barri costaner igual que el meu, i com no, aqui teniu la meua primera foto del Oceà Pacific!!! És ben chevere contemplar-lo!!!Ben Chevere!!! Espere que vos cautive com a mi!!!
Un bes a l'amistat i a tota la meu familia!!

Sergio Vidal Caballero 11-3-2007 Lima (Perú)

No hay comentarios: